גיל שמאי הינו מכנאופן בעל ותק של 15 שנים. את תחילת דרכו התחיל דווקא כמכונאי רכב(בעל תעודה סוג 3), והחליט לשלב בין 2 האהבות שלו, מכונאות ואופניים. כיום בעל מעבדה לתיקון אופני כביש, הרים וחשמליים.
היי,
לפני כחודש רכשתי אופני כניסה חדשות של נורקו בטווח היקר יותר. הצמיגים המותקנים הם
Maxxis Rekon DK60 2.25".
רוצה לציין שעד היום, בכמות הרכיבות הלא רבות שעשיתי, התעסקתי יותר בתיקון פנצ'רים מאשר בזמן הרכיבה הכולל. הדבר מאוד מתסכל, לאור העובדה שבמקום לרכוב, אני מתעסק בתיקון פנצ'רים כל הזמן. מוכרח לציין שבשלושת הפעמים, שמתי לב שהפנצ'ר נובע מסוג של קוץ מסוים חד וחזק שנכנס פנימה לתוך הצמיג בכל פעם מחדש, ממש כמו נעץ.
רציתי לדעת האם זה דבר נורמלי לקבל פנצ'ר מדבר כזה? האם סביר שהצמיגים כל כך חלשים בעניין הזה? הייתי מצפה שצמיגים ממותגים יהיו קצת יותר טובים אבל זה לא המצב.
מה אפשר לעשות?
תודה לעונים,
נתאי.
נתאי שלום. אכן, נקודה כואבת לרוכבי האופניים היא התעסקות בתקרים. ברם, צריך לעשות סדר בנושא.צמיגי שטח ממותגים מובילים אינם בהכרח מונעים תקרים.נכון, איכות החומרים ממנו עשוי הצמיג טוב יותר, איכות האחיזה טובה יותר, והעמידות לפגעי שחיקה טובים יותר, אך לא מונעים חדירה של גופים זרים. באופני כביש ואופניים חשמליים יש אפשרות להתקין צמיגים "רגילים" או צמיגים ממוגנים נגד תקרים.גם אלו האחרונים אינם מונעים תקרים באופן מלא, אלא רק מפחיתים אותם. עכשיו בוא ונחשוב יחד.הסיכויים שיהיו קוצים כמו שהזכרת בכביש הוא נמוך יותר מאשר בשטח שבו אתה רוכב, ולכן איפוא משתמע שהסיכויים לתקרים בשטח גבוה הרבה יותר מרכיבת מדרכה או כביש. הזכרת את הקוצים שחדרו לצמיג האופניים שלך וזו עדות לשטח שכל צמיג הוא פוטנציאל לתקרים. במידה ואתה רוכב עם פנימית(ואני מניח שכן), ניתן להוסיף פס סיליקון להגנה בין הצמיג לפנימית, להוסיף חומר(ג'יפה) לתוך הפנימית, ולהפחית את הסיכוי לתקרים.
אנחנו עובדים עם חנויות אופניים האמינות והמקצועיות בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר
|
|
שם מלא: | |
טלפון: | |
אימייל: | |
יישוב: | |
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד! | |
|